+ 421 940 520 222 info@akademiauctovnikov.sk Pon - Pia: 08:00 - 16:00

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok vzdelávacej spoločnosti Vzdelávanie, s.r.o

Tento dokument slúži ako interný zdroj na riešenie nespokojnosti účastníkov vzdelávacích aktivít poskytovaných našou spoločnosťou. Našou prioritou je spravodlivý a transparentný prístup ku každému podnetu.

1. Vyjadrenie nespokojnosti

Ak účastník vzdelávacieho procesu vníma, že priebeh školenia, odborného seminára alebo inej vzdelávacej služby nezodpovedal očakávaniam z dôvodu kvality alebo organizačných nedostatkov, má právo podať reklamáciu.

Podnety sa týkajú najmä:

  • nedostatkov v obsahu školenia,
  • nedostatočnej kvalifikácie lektora,
  • technických alebo organizačných zlyhaní,
  • iných okolností, ktoré mohli negatívne ovplyvniť celkový prínos vzdelávania

2. Ako a dokedy podať podnet?

Účastník má možnosť kontaktovať nás do 14 kalendárnych dní odo dňa ukončenia vzdelávacieho programu. Reklamáciu je možné doručiť nasledovne:

  • e-mailom na adresu: info@akademiauctovnikov.sk,
  • telefonicky na číslo: +421940520222,
  • poštou na sídlo spoločnosti: Svätoplukova 32 423/32, 97901 Rimavská Sobota,
  • alternatívne aj na e-mailovú adresu: ombudsman@aivd.sk (Výkonný výbor AIVD SR),

Prosíme o stručný, avšak výstižný opis situácie, vrátane názvu školenia a dátumu jeho konania.

3. Čo sa deje po prijatí reklamácie?

Každý doručený podnet zaevidujeme a následne potvrdíme jeho prijatie. V najkratšom možnom čase uskutočníme preverenie skutkového stavu.

  • Snažíme sa reklamáciu vyriešiť najneskôr do 30 dní od jej prijatia.
  • V prípade zdržania bude účastník vopred oboznámený s dôvodom meškania a predpokladaným termínom odpovede.

4. Spôsoby vyriešenia reklamácie

Na základe konkrétnej situácie môže byť reklamácia vybavená niektorým z nasledujúcich spôsobov:

  • odstránením zistenej chyby alebo kompenzáciou chýbajúcej časti služby,
  • zvýhodnenou cenou (zľavou) na budúce školenie,
  • návratom uhradenej čiastky,
  • iným primeraným riešením dohodnutým medzi účastníkom a poskytovateľom.

5. Záverečné ustanovenia

Vzdelávanie, s.r.o si vyhradzuje právo overiť oprávnenosť každej žiadosti. V prípade, že reklamácia nebude uznaná, účastník dostane jasné a zdôvodnené stanovisko o jej zamietnutí.

Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na všetky vzdelávacie aktivity organizované spoločnosťou a je verejne dostupný na našej webovej stránke.